اجاره دوربین

اجاره-دوربین-و-تجهیزات

اجاره دوربین

در جهان کنونی که درآن زیست میکنیم و با پیشرفت حیرت انگیز دوربین های تلفن همراه معمولا اکثر افراد به عکاسی مشغول میباشند. عکسبرداری سبک های متفاوتی میتواند داشته باشد از محبوب ترین ان میشود به عکسبرداری تفننی و تفریحی اشاره کرد؛ ثبت خاطرات روزمره به کمک دوربین موبایل به طور دائم کار بسیار راحتی میباشد.

ولی در همین عرصه هستند کاربرانی که به عکاسی با نگاهی دیگر نظاره میکنند.

“دوربین های امروزه که در موبایل های  تعبیه شده است از کیفیت بینظیری و مهیجی برخوردار میباشند ولی جا دارد خدمت شما عرض کینم برترین دوربین یک موبایل حتی به گرد پای دوربین های DSLR هم نخواهد رسید”

اکثرا به عکسبرداری به دید یک تفریح و ثبت خاطرات نگاه نمی کنند؛ برخی عکسبرداری را به عنوان شغل اصلی خود در نظر گرفته اند و در این هنگام میباشد که اجاره دوربین عکاسی معنا دیگری پیدا میکند.

صنعت تولید دوربین های عکاسی لحظه به لحظه در حال اوج و پیشرفت های بینظیر میباشد و به یقین نمیشود با این سطح از پیشرفت هم قدم و همراه شد مگر آنکه یک گنج پیدا کرده باشید!!!

به همین خاطر بیشتر کاربران سطح حرفه ای برای رسیدن به برترین کیفیت ممکن به مراکز اجاره دوربین و تجهیزات عکاسی سر میزنند. این مراکز آماده میباشند تا بروزترین دوربین های موجود در بازار  های جهانی را در اختیار علاقه مندان کارکشته و کاربرانی که عکسبرداری را به چشم دیگری نگاه می کنند قرار بهند.

فروشگاه پارس دوربین در کنار فروش به روزترین تجهیزات عکاسی و تصویربرداری آماده اجاره به روزترین دوربین و تجهیزات مربوط به عکاسی از قبیل: انواع دوربین عکاسی و تصویربرداری، نور، تجهیزات حرکتی و… می باشد.

چه دوربین هایی بیشتر اجاره می شوند؟

بنا به تخصص و نیز تجربیاتی که در این زمنیه به دست آورده ایم پرطرفدارترین مدل هایی که به واسطه کاربران حرفه ای اجاره میشود دوربین های DSLR شرکت Canon میباشد. “باید خاطر نشان بکنیم از مدل های بسیار پیشرفته شرکت سونی نمیشود چشم پوشی کرد.“مدیریت راحت و ساده منو و تنظیم های دوربین به اضافه کیفیت بینظیر و نیز هزینه استاندارد از مهم ترین دلیل های نامدار بودن دوربین های شرکت کانن برای اجاره میباشند.

اجاره دوربین عکاسی ارزان قیمت

دوربین Canon 5D Mark IV را می توانیم در رده اول دوربین پرطرفدار در زمینه اجاره دوربین دانست. به علاوه بر آن از دوربین Canon 80D نیز نمی توان به سادگی گذشت. ۸۰D از دوربین هایی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

دلیل اصلی این موضوع قیمت مناسب و کیت بودن دوربین است. در واقع اگر شما بخواهید یک دوربین ۸۰D اجاره کنید نیازی به اجاره لنز ندارید؛ این دوربین با لنز محبوب ۱۳۵-۱۸ اجاره داده می شود به علاوه دوربین ۷۷D نیز به همراه لنز ۱۳۵-۱۸

اجاره لوازم عکاسی و تصویربرداری

در نبود لوازم عکاسی و تصویربرداری فعالیت شما به نقص های زیادی بر خواهد خورد؛ لوازم عکاسی و تصویربرداری از وسعت زیادی برخوردار میباشند ولی از با اهمیت ترین آن میشود به: انواع نور، سه پایه و تک پایه، انواع استابلایزر، لوازم صدابرداری اشاره کرد.
پیشنهاد میکنیم برای اجاره دوربین عکاسی قطعا منبع تغذیه زاپاس، فیلتر و نور فلات را هم در نظر داشته باشید. ولی چنانچه پروژه شما تصویربرداری میباشد میبایست پول زیادی را برای اجاره لوازم تصویربرداری پرداخت کنید. در پروژه های تصویربرداری به شما پیشنهاد می کنیم در کنار دوربین تصویربرداری به یقین تک پایه یا سه پایه (با توجه به نوع تصویربردار)، نور استاندارد (با توجه به محیطی که قصد تصویربرداری در آن را دارید) را در نظر بگیرید.

برای کرایه دوربین تصویربرداری باید به کدام نکته ها دقت کنیم ؟

کرایه دوربین مختص تصویربرداری به مراتب مشکل تر از اجاره دوربین مخصوص عکسبرداری میباشد. برای اجاره دوربین تصویربرداری در اول راه میبایست انتظاراتی که از یک دوربین تصویربرداری را دارید را معین کنید.

چنانچه تصمیم گرفته اید از یک مراسم کوچک تصویربرداری بکنید دوربین مدل ۸۰D  شرکت کانن برای شما گزینه بسیار استانداردی میباشد ؛ این دوربین با ارائه ویژگی وضوح خودکار تصویربرداری ساده و در عین حال با کیفیتی را تقدیم شما میکند.دوربین ۸۰D نه فقط مختص تصویربرداری بلکه برای ساخت موزیک ویدئو و نیز فیلم های کوتاه بسیار استاندارد و کارآمد میباشد.

برای تصویربرداری های پیشرفته چه مدلی را اجاره کنیم؟

چنانچه به دوربین مخصوص تصویربرداری پیشرفته نیازمند هستید می بایست به سراغ مدل های پیشرفته مانند Canon 5D Mark IV و Sony alpha 7R III بروید.

ظبط ویدئوی با بیشترین جزئیات و کیفیت ممکن از قابلیت های بارز این گروه از دوربین ها میباشند؛ البته باید در نظر بگیرید که تصویربرداری با دوربین مدل ۷R III با دشواری های خاص خود همراه میباشد!!!

 چنانچه تصویربرداری شما به طبیعت ارتباط دارید مدل های شرکت Nikon هم قابلیت این را دارد تا به شما نتایج باکیفیت و پر جزئیاتی با غلظت رنگی بینظیر تقدیم بکند.

اجاره دوربین

هزینه اجاره دوربین عکاسی

هزینه اجاره دوربین عکاسی و اجاره فلاش عکاسی طبق هزینه تهیه آن مدل ، تعداد اجاره رفتن لوازم مورد نظر طول عمر منبع تغذیه با همان باتری محاسبه خواهد شد. برگزیدن لوارم جانبی مورد نیاز از مزیت های بیشماری برخوردار میباشد ،یکی از این مزیت ها رواج دادن عرصه عکسبرداری و مشوق کاربرانی میباشد که به این جهان عکاسی علاقه فراوان دارند،و یا در عرصه عکاسی تجربه بالایی خواهند داشت اما به خاطر بالا بودن هزینه خرید لوازم در این کار ، آن را رها کرده اند . هم اکنون تعداد قابل قبولی از مجموعه های اجاره دوربین‌ عکاسی در حال فعالیت میباشندکه این یعنی به کاربران یاری میرسانند تا به جای خرید لوازم عکاسی آن را به شکل موقت اجاره کرده و فعالیت موردنظرشان را آغاز بکنند.

کرایه لوازم سینمایی

در اولین قدم باید متذکر بشویم که لوازم سینمایی و لوازم عکسبرداری و تصویربرداری معمولی دو مسئله صدرصد مختلف میباشند.حتی مدل های که برای تصویربرداری سینمایی بهره برداری نیز متفاوت میباشند. نورهای پر قدرت، لوازم حرکتی حرفه ای، ست های پیشرفته گان برای ثبت صدای با کیفیت از مهم ترین لوازمی میباشند که تجهیزات سینمایی را با دیگر لوازم عکسبرداری و تصویربرداری تا حد زیادی متمایز میکنند.

photo 1485846234645 a62644f84728

کرایه لنز دوربین

برای کرایه کردن مدل های پیشرفته  به لنز پیشرفته نیز نیاز پیدا میکنید. “جهان لنزها بسیار وسیع تر از جهان دوربین های DSLR نیز میباشد ” چنانچه در عرصه عکسبرداری ورزشی و حیات وحش مشغول میباشید می بایست از لنزهای تله بهره برداری بکنید. برای تصویربرداری هم پیشنهاد میکنیم از مدل های نرمال یا تله بهره برداری بکنید.چنانچه در عرصه عکسبرداری پرتره و مدلینگ مشغول هستید می بایست از مدل های فیکس استفاده کنید.

photo 1492145541977 05a012534431

اجاره دوربین عکاسی با مجموعه پارس دوربین جزو بهترین پکیج های خدماتی میباشدکه ،به علاقه مندان و کاربران به این بخش هنری یاری میرساند تا توانایی آن را داشته باشند به علاقه های خود بهتر بپردازند ، بدون آنکه لازم باشد پول زیادی را بابت خریدن دوربین تقبل کنید. مجموعه پارس دوربین با مهیا ساختن گروهی از حرفه ای ترین دوربین‌های عکاسی،این قابلیت را به کاربران خود خواهد داد تا توانایی خود را  با نگاه دقیق به میزان هزینه خود دوربین مورد نیاز را برگزیده ،و قعالیت های مورد نظرشان را به برترین شکل و پایین ترین هزینه به سرانجام برسانند .و نیز قابلیت آن را دارند با متخصصین این سازمان ،درباره برگزیدن دوربین مختص کار خود مشاوره های لازم را دریافت کنند. وسیله حمل لوازم حالتی را خلق خواهد کرد تا دیگر لازم نباشد برای گرفتن لوازم مورد نیاز خود وقت خود را هدر بدهید. فقط لازم میباشد صرفا با یک تلفن سفارش و تجهیزات خود را اعلام کرده و در مکان مورد نظر تجهیزات خود را دریفات کنید. و بعد از اتمام پروژه تجهیزات را در همان مکان به بخش پشتیبانی  تحویل بدهید .

انواع دوربین عکاسی یا عکاسی معادل کلمه photography است .فتو به معنس نور و گرافی به معنی گرفتن و نگارش میباشد .

بعد از میشود اذعان داشت که عکاسی به معنی ثبت نور و یا خلق تصویرهای مهیج و چشکگیر زیبا میباشد  .در این بخش میشود متوجه این مسئله شد که نور در ثبت یک عکس نقش بسیرا موثری را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

عکسبرداری ترکیبی از هنر و دانش میباشد که کاربر می بایست با بهره بردن از ،آگاهی تکنیکی خود و خلاقیت و هنر ذاتی که داراست منجر به ایجاد اثری بسیار عالی بشود،که این مورد لازمه آگاهی حداکثری از لوازم عکاسی ، نور و … است .

عکسبرداری انواع متفاوتی را داراست  که به بخش از آن‌ها در بخش پایین اذعان خواهیم کرد عکاسی مدلینگ ، پرتره ، طبیعت ، مفهومی ، تبلیغاتی ، صنعتی ،اشیاء ، خبری ، عروسی ،  حیات وحش ، زیر آب ، معماری ، مستند و …

اجاره دوربین عکسبرداری ویژگی های زیادی خواهد داشت  ،که یکی از این موارد رواج هنر عکاسی و انگیزه دادن به کاربرانی میباشد که به این عرصع علاقه زیادی دارند.

و یا اینکه در این زمینه تجربه خوبی کسب کرده اند اما به خاطر گران بودن لوازم در این هنر ،آن را به کناری پرتاب کرده اند و دیگر به این عرصه ورود نخواهند کرد.

هم اکنون بیشتری از مرکزهای در این عرصه در حال کار میباشند ،و تمامی اجاره تجهیزات عکاسی از جمله دوربین‌های عکاسی را به شکل کرایه روزانه در اختیار کاربران میگذارند.

این مسئله به کاربران یاری میرساند تا با پرداخت کم ترین هزینه و با استاندارترین قیمت ها ،لوازم مورد نظرشان از مجموعه پارس دوربین تحویل بگیرند،با توجه به میزان هزینه که در اختیار دارید میتوانید دوربین مورد نظر خود را انتخاب کرده و لذت مهیج عکاسی را تجربه کنید .

اجاره دوربین
how to make a diy ring flash tutorial

کرایه رینگ لایت

چنانچه به عکسبرداری چهره علاقه زیادی دارید و تصمیم گرفته اید از شخصیت خود عکس های مهیجی را بگیرید پیشنهاد ما این است که بهره مندی از رینگ لایت عکسبرداری را قطعا جزو لیست لوازم مورد نیاز خود قرار بدهید. رینگ لایت اضافه بر دادن نور استاندارد برای عکسبرداری و تصویربرداری جلوه ای ویژه و منحصربفرد را به شخصیت شما خواهد داد.

تحویل در محل شما

پارس دوربین با خدمت رسانی به روز و با مدیریت، برای کرایه لوازم سینمایی خدمت همه مشتریان ارائه خواهد داد به سادگی قابلیت این را خواهید داشت تا لوازم و تجهیزان لیست شده را تنها با یک تلفن در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

صرفه جویی در وقت

دیگر لازم نیست برای رسیدن به لوازم مورد نیاز خود در زمینه اجاره لوازم و تجهیزات فیلم سازی ، کرایه لوازم عکسبرداری و کرایه لوازم تصویربرداری وقت خود را اتلاف کنید.تنها با تماس با مرکز اجاره پارس دوربین زیر نظر نمایندگی رسمی کانن تجهیزات مورد نیاز خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

لوازمی با کیفیت و استاندارد

از وظایف مهم مرکز خدمات اجاره لوازم و تجهیزات پارس دوربین داشتن لیست گسترده ی از لوازمی با کیفیت و استاندارد برای اجاره دوربین ها ، اجاره لنز ها و تجهیزات مورد نیاز در عرصه عکسبرداری و  تصویربرداری میباشد . کوشش ما بر این مبباشد که دائم خود را بروز کنیم و برترین ها را تقدیم شما بکنیم.

اجاره-دوربین-و-تجهیزات

فرآیند ثبت سفارش

فرآیند ثبت سفارش به این شکل میباشد که در اولین قدم لوازم مورد نیاز جهت عکاسی و یا تصویربرداری خود را لیست کرده و بعد از آن با مشخص کردن روز های خود برای اجاره، مشخص کردن زمان و ساعت دریافت لوازم، با شماره های 66864034 021، 66857692 021  و نیز شماره همراه 09196074005 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما در بخش دریافت سفارش هماهنگی های لازم را با شما انجام بدهند. بعد از ثبت کردن لوازم مورد نیاز خود در زمان و ساعت مورد نظر شما تجهیزات عکاسی و یا تصویربرداری مراسم مورد نظر شما فرستاده خواهد شده و پس از تمام شدن مراسم، بخش دریافت تجهیزات پارس دوربین هماهنگی های لازم برای جمع آوری و دریافت تجهیزات را با مسئول دریافت انجام خواهند داد و در زمان و تاریخ فیکس شده برای دریافت تجهیزات نزد شما خواهند آمد.

اجاره دوربین

اجاره لوازم عکاسی و فیلمبرداری

در سالهای گذشته زمانی که کاربری علاقه زیادی به عکسبرداری یا تصویربرداری پیدا کرده بود با تهیه کردن نخستین دوربین آغاز به فعالیت مورد نظر خود می کرد ولی با گذر زمان و بیشتر شدن لحظه ای فناوری ها جمع کثیری از علاقه مندان و تیم های دیگر قدرت خریدن لوازم فیلمبرداری یا عکاسی را نخواهند داشت از این جهت کاربران و موسسه به سمت رزرو لوازم و رنت آن یا به اصطلاح عمومی تر اجاره لوازم عکاسی و یا فیلمبرداری روی آورده اند.

از دید اقتصادی برای تیم های فیلم یازی و یا استودیو ها اجاره دوربین حرکتی بسیار حساب شده و منطقی به شمار می آید. اجاره کردن تجهیزاتی مثل دوربین های full hd و لنز ها  به خاطر بروزرسانی پرسرعت، کم استفاده و متنوع بودن بالا مخصوص اقشار فیلم ساز و آتلیه داران اصلا به صرفه نمیباشد کرایه آن کم هزینه تر آب میخورد. از سمت دیگر علاقه مندان دانش آموز و تصویربرداری تازه کار به خاطر بالا بودن هزینه و تنوع توانایی ان را خواهند داشت از مدل های عکاسی و فیلمبرداری کم هزینه یا از لنز های متنوع عکاسی به شکل اجاره ای بهره برداری بکنند.

دسته دیگر کاربرانی وجود دارند که تصمیم گرفته اند دوربین یا لنز به روزی خریداری بکنند به این گروه به شکل جدی پیشنهاد میکنیم پیش از خرید و پرداخت پول زیاد، آن لوازم را خرید کنند و با تجربه صحیح، تصمیم منطقی برای خریدن لوازم عکاسی یا فیلمبرداری و سینمایی خود داشته باشند.