نمایندگی رسمی کانن

نمایندگی رسمی کانن

تولیدات شرکت کانن در میان مردم ایران از محبوبیت بسیار ویژه ای برخوردار میباشد. همین مسئله ما را بر آن داشت تا تولیدات شرکت کانن را به شکل رسمی و انحصاری به کاربران عزیز عرضه نماییم.

نمایندگی رسمی کانن در ایران ؛ با بیش از سی سال تجربه خدمت رسانی در دو بخش فروش و تعمیرات یا خدمات پس از فروش محصولات عکسبرداری و فیلمبرداری شرکت کانن را تقدیم شما بکنیم. از مولفه های رسمی بودن این نمایندگی، بدین معنی مباشد که همه تصمیمات نمایندگی مطابق با استانداردهای جهانی و اصول علمی ارائه شده از سمت شرکت تولید کننده صورت گرفته است و در میان خریداران از اعتبار و اعتماد کاملی برخوردار میباشد.

متخصصان تعمیرات محصولات شرکت کانن با تخصص و آگاهی بسیار بالا و داشتن دانش روز قابلیت آن را دارا میباشند که با محصولات اصل همه لوازم سخت افزاری و نرم افزاری دوربین ها و لنز های این شرکت را به شکلی بسیار حرفه ای عیب یابی کرده و در بهترین زمان ممکن با پرداخت هزینه استاندارد به حالت اول تعمیر و رفع عیب نمایند.

خدمات عرضه شده در نمایندگی رسمی کانن به خاطر داشتن یقین زیاد از سطح بینظیر دانش و اگاهی متخصصان، دارای ضمانت و گارانتی میباشد. همهی متخصصان این نمایندگی به خاطر تأکید بخش سیاست گذاری بر رعایت اصل مشتری مداری و حفظ حقوق مشتریان میبایست به رعایت قانونهای شکل گرفته درباره تکریم ارباب رجوع، عرضه راهنمایی و مشاوره های لازم میباشند.

با تشریف آوردن به نمایندگی فروش کانن با متخصصان و راهنمایی‌های کارشناسان توانایی آن را خواهید داشت تا بسته به نیاز و هزینه ای که در تصمیم به پرداخت آن گرفته اید، دوربین و یا لنز مورد نظر خود را خریداری کرده و از بهترین خدمات پس از فروش دستگاه تهیه شده استفاده بکنید.

سایت نمایندگی رسمی کانن ، با ایجاد بخش های زیاد، به عنوان یک پل ارتباطی دیگر بین علاقه مندان و متخصصان این نمایندگی مورد توجه تمامی کاربران عزیز قرا گرفته است.

برای برقراری تماس جهت مشاوره خرید یا درخواست تعمیرات می‌توانید بوسیله شماره های درج شده در سایت با کارشناسان زبده ما تماس بگیرید و یا با مراجعه به نمایندگی کانن، از اصلاح و بازیابی دستگاه خود توسط مرکز معتبر و مجاز نمایندگی کانن مطمئن گردید.

آنچه ما به عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای ارائه می دهیم

در نمایندگی رسمی کانن ما به خوبی مطلع هستیم که برای آن گروه از کاربرانی که از راه عکاسی تمرار و معاش میکنند و درآمئ آنها صرفا از این طریق مهیا میشود، جهان آنها در حال اتفاق های بزرگی میباشد. محصولات وابسته بر کامپیوتر ، ارسال آنلاین / پخش آنلاین ، ظهور و وسعت عکسبرداری مبتدی – تمامی این موارد میباشند که پویایی عرضه عکسبرداری و تصویربرداری پیشرفته را دچار تغییر و تحول کرده اند.

در این فضای جدید ، شرکت کانن جزو منابع با ارزشی از اطلاعات الهام بخش میباشد و کمکها و لوازم های مورد نیاز عکاسان را برای شما مهیا میسازد. تولیدات شرکت کانن در  دست کاربران کار کشته و تصویربردارن ، حرکت های مهیجی را خلق خواهند کرد. همه روزه ؛ تصویر های پیشرفته که به واسطه دوربین های کانن به ثبت می رسند؛ بر روی جلد متنوع ترین مجلات و در متونع ترین سایت های خبری و خبرگزاری ها خود نمایی می کنند .

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین نمایندگی کانن عبارتند از :

بدون نیاز به ماشین برای رسیدن به نمایندگی رسمی کانن

عدم نیاز به صرف وقت در ترافیک شهری جهت خرید دوربین از نمایندگی رسمی کانن

عدم نیاز به حمل و نقل پول نقد جهت خرید دوربین از نمایندگی کانن

قابلیت تهیه کردن دوربین از هر نقطه کشور

قابلیت بهره بردن از همه خدمات مشاوره ای نمایندگی رسمی کانن به شکل آنلاین

آدرس اینترنتی خرید تمامی دوربین های به روز جهان

در سایت پارس دوربین

نمایندگی تعمیرات کانن

نمایندگی رسمی کانن تقدیم کننده  پیچیده ترین تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مرتبط با دوربین های کانن به کاربران است. مشتریان همه محصولات کانن توانایی آن را دارند با دیدن هر مدل خرابی در بخش سخت‌افزار و یا نرم‌افزار  دستگاه، به نمایندگی رسمی کانن تشریف آورده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

نمایندگی رسمی کانن در بخش تعمیرات و بهسازی قطعات، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه را به همکاری فراخوانده تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به شرکت کانن بتوانید هرگونه عیب و نقص موجود در دستگاه خود را تعمیر و رفع نمایید  و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز شوید. مدیریت نمایندگی کانن، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی می‌نماید و به شما اطمینان می‌دهد که برخلاف دیگر مراکز غیر رسمی و غیر مجاز، همه قطعاتی که در این مرکز عوض شوند، جزو قطعات اصل و اورجینال شرکت کانن میباشد.

مشاوره پیش از خرید دوربین های کانن

مستری با با آگاهی زیاد قبل از خرید هر کلایی، محسصول را از هر جهتی مورد بررسی و تحقیق صحیح قرار میدهد و بعد از آن است که برای خرید آن محصول اقدام عاجل میکند. پیش از اقدام به تهیه، اگاهی از ویژگی های با اهمیت یک محصول مخصوصا لوازم الکترونیکی، با اهمیت ترین نسدله میباشد. برای آنکه خریدار امکان دارد پول زیادی را برای تهیه آن‌ محصول هزینه بکند و وقتی که وسیله مورد نظر او از کیفیت کم برخوردار بشود   در کوتاه ترین زمان آن محصول ممکن است از بین برود یا خراب بشود که میبایست پول بیشتری را صرف درست کردن آن دستگاه بپردازد. به  همین دلیل پیشنهاد متخصصان نمایندگی و فروشگاه مرکزی کانن این میباشد که پیش از هر اقدامی، از تخصص ها و مشوریت های کارشناسان که در نمایندگی مرکزی کانن حضور دارند استفاده لازم را ببرند.

دوربین عکاسی نمایندگی کانن

نمایندگی رسمی کانن

 فروش جزو با اهمیت ترین و رکن اصلی کارهای یک نمایندگی است. فروشِی با کیفیت و با داشتن ضمانت که قابلیت این را دارد تا برای نمایندگی مشتریان زیادی را جذب بکند و حاصل کار مثبت باشد. برای آنکه بتوانیم به این میزان از موفقیت دست پیدا کنیم، لازم است تا برنامه ریزی خوبی را انجام بدهیم؛ عامل های تاصیرگذار در فروشِ زیاد تر قابل تشخصی میباشد و در هر حوزه اقدامات لازم انجام شود. در نمایندگی رسمی کانن تمام اصول برای یک فروش موفقیت آمیز لحاظ میشود. در نمایندگی رسمی کانن همه تولیدات شرکت کانن از جمله دوربین عکاسی  در بخش فروش حمایت و پشتیبانی خواهند شد.

نمایندگی رسمی کانن​

برای آنکه مشتری بتواند یک خرید مطمئن را تجربه کند، باید از محلی خرید کند که استاندارد های لازم را رعایت کرده باشند و خدماتی کاربردی ارائه بدهند. به شما اطمینان می دهیم که با وجود سختی خرید در ایران، نمایندگی رمس کانن کماکان شیوه های راحتی را برای خرید برای مشتریان خود در نظر گرفته، تا همه علاقه مندان با هر میزان بودجه ای بتوانند یک خرید عالی را تجربه کنند. همه سرویس های خرید و فروش نمایندگی رسمی کانن همراه با ضمانت نامه های معتبر می باشد.

دوربین عکاسی کانن

دوربین عکاسی کانن در چندین شال پیش، جزو بیشترین فروش های را در بین دوربین عکاسی در فروشگاه های جهانی داشته  و این تنها به خاطر داشتن امکانات بالا و تنوع زیاد در محصولاتش میباشد. دوربین عکاسی کانن از لحاظ امکانات و ویژگی، همواره دارای متنوع ترین و و نیز پیشرفت های زیادی میباشد. به عنوان نمونه در سال 2016 برای نخستین بار ویژگی عکسبرداری از سرویس غذا در دوربین عکاسی کانن مدل EOS 1300D تعبیه شد. بادی دوربین کانن از جنس پلاستیک بسیار فشرده تولید شده که اضافه بر وزن ظریف دارای استحکام زیاد در مقابل خوردن به زمین و شرایط جوی مختلف را داراست و ساختار دوربین عکاسی کانن به شکلی میباشد که علاوه بر آنکه اندازه آن تا حد ممکن ظریف میباشد،دوربین عکاسی canon دارای یک ویژگی ادیت درونی میباشد که طیف رنگی تصویر را زیاد میکند. به همین خاطر همهی کاربران و استودیو داران از مدل های عکاسی کانن بهره برداری میکنند، چرا که در عکسبرداری پرتره یا همان عکاسی از چهره تا حد زیادی پر قدرت ظاهر میشود. در دوربین عکاسی کانن بر روی ویژگی های مثل: ابعاد حسگر، حساس بودن به نور در تاریکی (ایزو)، نقطه های وضوح و… نگاه تلاش زیادی کرده اند و کمپانی کانن در هر تولید به روزی که عرضه خواهد کرد این ویژگی ها رانیز بروزرسانی و بیشتر خواهد شد. دوربین عکاسی کانن دارای ویژگی های به روزی مانند wi-fi،NFCوGPS میباشد تا منتقل کردن نصویرها و مکان یابی جغرافیایی تصویر ها اناجم بشود.در تولیدات شرکت کانن چه دوربین بسیار پیشرفته کانن و چه دوربین خانگی کانن همگی دارای حالت AUTO میباشند که این حالت در شرکت کانن بالاترین عملکرد و ویژگی را داراست. و نیز قابلیت های تعبیه شده در دوربین عکاسی راحت و فعالیت با آنها تا حد زیادی ساده میباشد. این 2 قابلیت به همراه یکدیگر سبب خواهد شد تا فعالیت با تولیدات عکاسی کانن راحت تر انجام شود و کاربران تازه کار نیز توانایی آن را داشته باشند از آنها بهره ببردند و در زمان شروع فعالیت به ظرف حرفه ای شدن گام بردارند یا کاربرانی که آموزش کار با محصولات شرکت کانن را گذرانده اند و تصمیم دارند به بازار کار عکاسی ورود کنند، با توجه به این قابلیت ها های دوربین عکاسی کانن پایین ترین خطا را در تولیدات خود دارد.

 نمایندگی مرکزی کانن ، نمایندگی با عتبار و رسمی مخصوص ارائه خدمات و سرویس های مربوط با تولیدات  کمپانی کانن است. این مرکز موارد مورد نظر قشر علاقه مند به عکاسی را به زیبایی فهمیده است و بر تکیه بر این آگاهی ، شروع به فروش بروزترین محصولات شرکت عظیم کانن به شکل اصل کرده است. دو قسمت فروش و تعمیر در این مرکز به حرفه ترین لوازم و نرم افزار های جدید جهان مجهز شده است و متخصص ترین کارشناسان هر دو بخش در حال فعالیت میباشند . بودن این افراد کارکشته و حرفه ای، وزنه مهمی میباشد که سبب بالا رفتن  سطوح کیفیتی خدمات نمایندگی رسمی کانن شده است. متنوع ترین مدل های دوربین عکاسی در این نمایندگی به شکل کاملا اصل عرضه شده و تعمیر میشوند. برای دریافت مشاوره های بهرت درباره فعالیت ها و خدمات متنوع نمایندگی رسمی کانن می توانید به دیگر قسمت های سایت تشریف ببرید. نمایندگی کانن در کشورمان به خاطر رسیدن به درک حقیقی خدمات عالی همیشه به رونق سازمان خویش اهمیت میدهد.  بدین منظور متخصصات و مشاوران نمایندگی رسمی کانن ، طی کلس های تخصصی و خیلی پیشرفته، انتخاب میشوند و با همه قطعه ها و تولیدات گذشته و به روز شرکت کانن آشنایی کامل دارند. به اضافه متخصصان نمایندگی کانن ، لازم است در دوره‌های بین‌المللی نیز شرکت بکنند که هر کلاس به منظور آپدیت تخص ها و مهارت ها تشکیل میشود.

canon shop
ایران کانن1 481x481 1

نمایندگی کنون 

   موسسات  برای رشد و توسعه , فروش  و در پایان سود بیشتر صادرات را شروع خواهند کرد و یکی از برترین روش های صادرات یک کمپانی اعطا کردن نمایندگی به دیگر نقاط جهان میباشد. کمپانی کنون هم به همین روال برای رشد و سود بالاتر اعطا نمایندگی به سایر کشور هارا  دستور سیاست های خود قرار داده است . به عنوان نمونه شرکت کنون فقط نماینده انحصاری کانن در ایران را مشخص خواهد کرد و آن نماینده کانن به موسسات دارای شرایط نمایندگی کنون در تهران یا سایر شهرستان ها را اهدا میکند . البته نکته ای که مشخص میباشد ایت است که نمایندگی کنون در ایران تا چند دهه گذشته موجود نبود و در حقیقت علاقه مندان تولیدات کانن برای تهیه تولیدات کنون در پی پیدا کردن نمایندگی مرکزی کانن در ایران نیستند چرا که افرادی که خود را نمایندگی رسمی کانن معرفی می کردند معمولا برای گول زدن کاربران است  و با توجه به اینکه نمایندگی شرکت کانن در ایران وجود نداشت و این برای شخصی پنهان نیست و بطبع دیگر شخصی در پی نمایندگی مجاز کانن نمیباشد  . ولی با توجه به درخواست از جانب کاربران واجد شرایط در ایران و بیشتر شدن محصولات کانن در سرتاسر جهان که مطابق با سیایت شرکت کانن می باشد و اینکه فروش محصولات کنون در دنیا کمی کمتر شده بود شرکت کانن تصمیم به اعطای نمایندگی به ایران کرد .

نمایندگی رسمی کانن

خدمات نمایندگی کانن

فروش متنوع ترین محصولات دوربین عکاسی کانن
عرضه متنوع ترین لوازم جانبی دوربین عکاسی کانن
دارای ضمانت نام بعد از فروش
ارائه ی خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن
مشاوره و هدایت خریداران
با گارنتی اصلت همه ی دوربین ها در نمایندگی کانن
با ضمانت پایین ترن هزینه در نمایندگی کانن